středa 21. září 2011

Hudba z dolní hemisféry

Dost dlouho sem si semka nehodila žádnou muziku. Na Zélandě totiž ještě nevymysleli neomezenej internet. Fakt vůbec netušej o co go. Tim pádem platíme 50 doláčů za 3 giga (pro dva lidi), tim pádem mi zlý, zlý Loz zakázal: skypeovat s kamerou, pouštět youtube, chodit na servery s příliš promakanym designem a samozřejmě stahovat cokoliv. Já sem většinou hodná holka, tak poslouchám, ale tentokrát už to prostě nešlo, protože pár mejch oblíbenejch kapel vydalo desky.

Docela mě potěšili Arctic Monkeys, že po Humbugu jsou zas trošku víc melodičtější. Sice to bejvalo fajn pouštět si tu jejich novopsychedelii v Kanadě se Psem, ale že moje a Psova neoblíbenější byla Cornerstone, čili ta nejstravitelnější, o něčem hovoří.
Lately I've been seeing thingsBelly button piercingsno tak s tim se totálě ztotožňuju!

The Kooks...hm, pochybuju, že by někdy mohli zaujmout někoho, kdo od kapel očekává geniální hudební nápady nebo nedejbože nějakej progres. Luke Pritchard a spol. jako na obou předchozích albech jednoduše drnkaj na kytaru a zpívaj líbivý písničky. No a mně se to prostě líbí.
Is it me je asi nejpovedenější a taky to je první singl. Klip má celkem hezkej nápad se stop motion a můj kdysi to-be-manžel Luke skoro nesleze z obrazovky, takže za to velký plus. Mínus za to, že má něco divnýho s vlasama.


Gotye je asutralskej hudebník, jehož nahrávky jsou takovej zasněnej multiinstrumentální mišmaš. Kimbra je nová novozélandská naděje. Tak abyste byli v obraze, co tady frčí...

Novozélandská odpověď na The Ting Tings. O tři roky pozadu, ale je to takový hravý, tak proč ne.

A zrzka Florence! Jestli bude druhý album plný podobnejch kusů, tak slibuju, že si ho koupim. Tohle je podle mě naprosto epický. Už jenom měsíc.

A brzo se vytasim s nějakym tim hip hopem taky! Objevila sem pár zajímavejch kousků.

2 komentáře:

Nat* řekl(a)...

Promiň za moji opožděnou - hodně moc opožděnou - odpověď ;). Momentálně jsem se docela dostala do asijské literatury. Doma to mám narvaný knížkama od číňanů, japonců (H. Murakami áh ♥), korejců a dalších.
Třeba se někdy k dalším knihám od Rjúa dostanu. Když jsem si dočetla tu jeho Nekonečnou, téměř průzračnou modř, okamžitě jsem vypustila, že Haruki je perverzní. Jedna z nejperverznějších knížek, co jsem kdy četla ;).
Do kafky jsem se ještě nepustila. Dostala jsem neskutečně dlouhý seznam povinné četby, tak to nějak musím spojit. Ale už na mě čekáá :D
Hodně s emi líbí písnička od Artic Monkeys a stydím se, že je neznám.

Alyx90 řekl(a)...

Od Koos je z novýho alba nejlepší Saboteur