neděle 20. března 2011

Garáž a letiště

Think I need somebody
A real somebody now
Gonna need somebody
I use somebody :P


Tak parto, odjíždět na Zéland s kocovinou jakoby není úplně ideální...
Díky za včerejší hojnou účast vy zvířátka!

Ale tak trochu přemejšlim co to mám proboha za kamarády?! Vtípky o manku, a že nebudu mít za co jet do Brna na letiště, se nakonec ukázaly jako trochu mimo, neb když sme s poslední skupinkou platili, tak Smíšek povídá:" a já měl osm až deset piv..." a číšník říká:"tady mám už jenom dvě" Smíšku, gratuluju!
A vy ostatní, ste chodili určitě do skauta, co?!

Jako kamarády vás řadim do šedi vysokého nadprůměru.

Jinak teď mi všichni prosim držte pěsti, za tři hoďky se potkám s Metíčkem (ehm, jak sem před rokem blogovala, že už o něm nechci nikdy slyšet, tak na to zapomenem jo? :D )
a budu u něj tři dny bydlet v Londýně. Asi chápete, že jakožto ta, co dostala kopačky, musim prostě dneska vyzerat úplně megadobře, aby viděl, jak sem děsně independent a cool bez něho haha. Já mu dám. A strašně se na něj těšim. Jestli mi řekne Hey babe, tak to se mnou asi sekne.
Taky je ještě v plánu potkat se s Britíkem Bartem z Kanady, Minami z Tokia, se kterou sem absolvovala Late Of The Pier koncert kdysi!!!, Blonckou Alison z NZ a pak se uvidí.
Další letadlo na mě bude čekat na letišti Stansted v pět odpoledene léta Páně 23. března...Tentokrát už na férovku do Malajsie.

Držte mi palce, zachovejte přízeň, žeru vás do jednoho.

Dík za tričko Šimůnková!

Zvláštní poděkování Kátě a Kátě a Kátě za to, že včera neuvěřitelně dorazily na mojí báj báj párty.

Jedu Kick Ass! muck

1 komentář:

Eliska Vytlacilova řekl(a)...

Miluju te, kick the world's ass!!!!! <3