čtvrtek 3. února 2011

If you kick my dick I won't break your balls

Zodpovědně, zodpovědně sem se měsíc nedotkla blogu a místo toho koukala na kvanta filmů a drtila strukturalismus. A teď to mám!!! Papír na hlavu! Díky moc všem, co mi UDIVENĚ blahopřáli k titulu :D

Takže, co teď. No, ještě před deseti hodinama měly následovat "ještě dva měsíce v Čechách, který absolutně nevim, jak strávim...", teď se ale balim a stěhuju se směr Harrachov. Dostala sem práci na recepci v hotelu a prej si mám s sebou vzít prkno, tak se nebudu vzpouzet. Zas sem se rozhodla během deseti minut a zejtra už tam budu.

Ještě pro hochy, z poslední diskuse:
DukeLuke: Jareček prudí vždycky a programově a pak má z nás všech legraci :)))
Ale v jednom ste měli oba pravdu, na první místo samozřejmě patří The Suburbs ;) A dík za Tvůj žebříček!
Honza: Tak záplavy se "naštestí" vyskytujou o trošku severněji než jedu já, ale z některejch zpráv kamarádů Ausíků na fb šel mráz po zádech...
Anonym: ♥ ty seš ale miloučké

Teď o tom, co mě udivuje
Poslední dobou mě dost udivil můj kamarád John, se kterym sem v létě ve Skotsku dva tejdny randila a společně s ním a sestrou Dingem sme objížděli skotskou přírodu. Vzhledem k tomu, že sme věděli, že John potom odjede na rok do Austrálie, brali sme to randění pohodově. Takže když Johnovi povídám, že se cestou do Austrálie stavim v Malajsii, SÁM SE MI TAM POZVAL a já říkám:"ok, proč vlastně ne? Aspoň se podíváme do hor, budem moct stopovat do Sigapooru a podobně." A společně sme si koupili letenky tak, abysme v Malajsii strávili hezkejch 17 dní. Pak sme si občas poslali nějakej odkaz, fotku, kam MUSÍME vyrazit. Kolem Vánoc přestal pomalu odpovídat...
A předminulej tejden přišla zpráva :)
Něco v tom smyslu, že mu ta Malajsie ASI nevyjde, páč si chce dělat nějakej kurz, co je zrovinka v tom termínu.
Následuje moje "řekni mi, že si ze mě děláš srandu a nenecháváš mě jet do Malajsie na 17 dní samotnou!!!"
Neřek. Nic.
O dva dny pozdějc je John in Relationship with...

Od tý doby sem nedostala ani větu, takže předpokládám, že to je jeho křesťanský způsob, jak mi říct ať se jdu vycpat.
Následující video bych ráda věnovala tomuhle šmejdovi se vzkazem, že je jenom dalším z řady omylů, ani pořadový číslo si nezaslouží, a obsahu tý písničky patrně nebude vůbec rozumět. Druhej, komu bych chtěla tohle video věnovat, jsou všichni moji FRIENDS, ti praví, od Mattela.

If you trip over I'll catch your fall
If you kick my dick I won't break your balls
If you get drunk and vomit on me
I'll make sure you get home safely

If you crossed the road and a truck struck you
I'll scrape you up and reconstruct you
I'll cheer you up if you're depressed
If you get murdered I'll avenge your death




Uf, musela sem to ze sebe dostat.
Si poradim sama ne? Třeba co vim, omylem si to přečte někdo, kdo taky jede na přelomu března dubna do Malajsie a nutně by potřeboval, aby mu společnost dělala dezorientovaná nenápadná fňukna. Nebo přiletim do Kuala Lumpur a v hostelu se s někym seznámim. Nebo to udělám jako Gabča s Vietnamem a prostě budu baťůžkařit sama. Když tam ona přežila celej měsíc, tak já taky!

Vzhůru k světlým zítřkům. Konkrétně k zítřejšímu zítřku. Dejte mi ještě den dva než se rozkoukám na horách a pak vám řeknu, jaký to tam je a kdy mě můžete navštívit, a taky musim vyslepičit, jak sme se se Psem staly (málem) slavnýma.

P.S. Ten v červenym s brejlema...je tak nějak...úchylným způsobem...sexy :/ Seriál Flight of The Conchords se bude podrobněji zkoumat až na Zélandě (v terénu)


13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kočko, nevěš hlavu, drsná ženská jako ty nepotřebuje chlapa, který dá přednost "in relationship" na facebooku než Malajsii s TEBOU! Každopádně už se v Čechách držím jenom posledními zbytky vůle a fakt zvažuju někam odjet, vždycky mě tak parádně namotivuješ :-)

Elinor

radobyelfka řekl(a)...

A jak jsi nedavno tvorila nejakej slozitej evropskej formular, o copak go??
Jinak dik, mozna mu ale ty koule stejne zlomim :D

Anonymní řekl(a)...

Přihlásila jsem se na tříměsíční stáž do Keni jako filmová lektorka. Všechno bylo super, pak mě uviděli a řekli mi, že MĚ tam s mojí vizáží nepošlou, protože si na to netroufnou. To už super nebylo. Takže teď už bych fakt někam jela, KAMKOLIV, sakra! Ale není s kým. No ty koule mu klidně přeraž, když ti to pomůže bude to pomsta jak pro něj, tak pro jeho relationship :-D

El

radobyelfka řekl(a)...

Co.jim.sakra.vadilo?! jakože seš moc drsná? nebo že máš dlouhý vlasy a tim pádem seš trubka, co se vdá do village?? nedá se to nějak změnit? třeba uříznout kus hlavy? To je mi fakt líto.
pojeď do Malajsie :)

Anonymní řekl(a)...

No s "příliš ženskou" postavou tvaru přesýpacích hodin nic neudělám, bohužel. Fakt mě to vytočilo na maximum, ve finále už nás bylo pět posledních. Do Malajsie říkáš - co tam? :-)

El

radobyelfka řekl(a)...

tak, budem povětšinou čumět na orangutan. Jíst chroust. Chodit po zelenejch pahorcích a pak to zabodnem na pláži z orientačního obrázku

Anonymní řekl(a)...

To zní fér, kdy a odkud letíš a na jak dlouho? :-D

El

Ondřej Hrdý řekl(a)...

Ovšem do Singapuru bych jel jen abych mohl přespat v tomhle http://wanderlusthotel.com/rooms/ ;)

radobyelfka řekl(a)...

haha Ondro, to by asi spolklo muj rozpocet na malajsii, australii a NZ dohromady :D nicmene dik za podnet! možná se tam vplizim

Vojta řekl(a)...

Já bych mu tu koule rozhodně zlámal! Ale je to na tobě.

Budeš jen na pevninské Malajsii, nebo razíš i na Borneo?

jarecek řekl(a)...

wai so naive? a propos .. porad se nemuzu ubranit dojmu, ze obloha na obrazku tu duhu bleje ..

Anonymní řekl(a)...

Jupí! nemůžu se dočkat, až vyrazíš a zabloguješ odtamtud:)
a žádný strachy, já jsem se kdysi do států na tři měsíce taky vydala sama a přežila jsem (a to nejsem ani z poloviny tak extrovertní jako ty)
držím palce:)
Kvítko

radobyelfka řekl(a)...

Vojta: Vlastne orangutan je na Borneu, takze orangutan asi neuvidim :( ale to neva, ja budu mit srandy kopec i bez neho. btw, bude nejaky pokracovani o Malajsii? docela bych potrebolavala nejaky tipy lol

Jaro: jo, bleje :D ale myslim, ze slusnacky

Vkitko: Hm dik. O tom jsi mi nevypravela! docela rada bych si to poslechla