neděle 25. dubna 2010

Pocta Psovi (v druhý části:)))

Tak zase v Čechách:)

Dneska mě Pes dojal.
Ale děsně. Ne že bych na fotky z Kanady nekoukala třikrát denně, ale díky tomuhle videu vypadáme dokonce i fakt cool. Nevim, jestli to pude pustit všem, není to odkaz na youtube ale na FB, tak si kdyžtak stěžujte a donutíme Psa to nahrát na yt. Jinak Anet jede na dva měsíce domů, takže se nemůžu dočkat, až ji uvidim. Čověk si přece jenom vypěstuje určitou závislost, zvlášť když vám pes tak hezky aportuje.

Video

Novinky z domova:
Přátelé pozor, pracuji na svém vzdělání a možná po pěti(!) letech dokončím bakaláře. To by na mě byla rodina asi hrdá. Potom mám od mamky slíbeno, že si můžu jet kam chci. Což dává podněty k přemýšlení o dalším cíli. Nějaký návrhy?

V případě zájmu vám můžu příště prozradit, jak dopadla moje "láska", opět to nebude nic veselého, páč sem si nenechala vytetovat Naive (ne, není to Nivea, ani Evian) náhodou...

Přivítání bylo naopak hrozně veselý, i přesto, že byl čtvrtek a vítalo se na vesnici, dorazilo asi 25 lidí a jeden Japonec, co vypil mýmu kámošovi slivovici. Ještě chci pozdravit Vilette, páč ta mi napsala přeboží zprávu o blogu, taky holky Chocholoušovy, co sem neviděla tak 4 roky a včera v hospodě se mě jako první věc zeptaly :"Jak se má Matt?" ∑(O_O;)Shock!!

Malou výtku směřuju k Anet Jičínský a Jirkovi M. Pochvala sice za to, že si zjistili, kdo je MANTRACKER a dali si pár epizod, ale výtka ze to, že jim NEPŘIŠEL GENIÁLNÍ A SEXY (což je eufemisticky řečeno, že se mu vysmáli a řekli, že je to blbost a že je starej)

Ale dneska to nemá bejt o mně.
Je to o psovi.
Dámy a pánové, to je ONA.


Děkuju Ti hrozně moc za to, že i když máš dredy a piercing, tak nejseš ani trochu drsná:P (drsná v tom významu, že bych se tě musela bát, jinaks seš samozřejmě drsná v tom významu, že seš hustá haha), a žes byla celou tu dobu tak děsně věrná a přežilas bydlení se mnou v pokojíku 2krát 2 metry a neoběsila se ani jedna z nás. A díky, že sem měla v Panu aspoň jednu holku, která jezdila jak drak (a pak mě dokonce ehm...strčila do kapsy). A žes mě aspoň jednou donutila spát na gauči... A za tu srandu, co sme si užily po společnym dni uklízení, jaksme byly tak vyflusaný, že sme mlely ty největší krávoviny a válely se u toho smíchy.
A naopak promiň za to, že sem pětkrát denně přehrávala "Silver Moons"

Tímto bych Ti ráda věnovala tohle video, sem si jistá, že od prvních tónů hudby ho budeš milovat.



Lets do that again!

Žádné komentáře: